Wymiana i zwroty

Zakupione produkty można wymienić lub zwrócić w ciągu 21 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Warunkiem dopuszczającym zwrot lub wymianę jest odesłanie towarów czystych (mogą być przymierzone), „pozbawionych zapachu” (np. kremy, perfumy), razem z oryginalnym pudełkiem, metkami oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura).
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i czas jej dostarczenia – polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej „Potwierdzenie nadania” / „Paczka priorytetowa”.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas „za pobraniem” oraz do paczkomatu.

W przypadku wymiany – sprawdź dostępność produktu, na który ma być dokonana wymiana. 

Koszty wysyłki ponosi Zamawiający.

Jak wymienić, zwrócić lub zareklamować produkt?

Zapakuj produkty z paragonem (lub fakturą), a w przypadku wymiany dołącz informację, jaki produkt chcesz otrzymać w ramach wymiany oraz adres, na jaki ma zostać wysłane zamówienie.

Koszty wysyłki ponosi Zamawiający.



Zwroty, reklamacje i wymiany należy kierować na adres:

Moora

ul. Dekana 3, 1 piętro

64-100 Leszno

tel. 512 868 868

z dopiskiem „Sklep Internetowy moora”

lub 

Moora - JASPIS

ul. Narutowicza 2

64-100 Leszno 

W przypadku wymiany po otrzymaniu przesyłki zwrotnej – w przeciągu kilku dni wyślemy pożądany produkt na adres dołączony w przesyłce.


Pobierz formularz zwrotu/wymiany (PDF)

Produkt dodany do listy życzeń

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce