Wymiana i zwroty

Zakupione produkty można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Warunkiem dopuszczającym zwrot lub wymianę jest odesłanie towarów czystych (mogą być przymierzone), „pozbawionych zapachu” (np. kremy, perfumy), razem z oryginalnym pudełkiem, metkami oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura).
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i czas jej dostarczenia – polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej „Potwierdzenie nadania” / „Paczka priorytetowa”.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas „za pobraniem” oraz do paczkomatu.

W przypadku wymiany – sprawdź dostępność produktu, na który ma być dokonana wymiana. 

Zarówno w przypadku wymiany, jak i zwrotu koszty wysyłki ponosi Zamawiający.

Jak wymienić, zwrócić lub zareklamować produkt?

1. Standardowa procedura 

Zapakuj produkty z paragonem (lub fakturą) oraz KONIECZNIE z wydrukowanym oraz wypełnionym formularzem zwrotu, a w przypadku wymiany dołącz informację, jaki produkt chcesz otrzymać w ramach wymiany oraz adres, na jaki ma zostać wysłane zamówienie.

Koszty wymiany i zwrotu towaru wysyłki ponosi Zamawiający.

Koszty wysyłki za reklamację towaru ponosi moora.

WAŻNE!!!

Wymiany wysyłamy TYLKO kurierem za pobraniem (koszt przesyłki) w kwocie 14,9 zł.

PROSIMY O PODANIE ADRESU DOMOWEGO DOSTAWY (jeśli zamówienie było realizowane do paczkomatu) - NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM DO PACZKOMATU.

POSIADAMY DWIE MOŻLIWOŚCI ZWROTÓW/WYMIAN/REKLAMACJI: 

1. Nadanie kurierem lub pocztą przesyłki zwrotnej do naszej pracowni

na adres wraz z WYPEŁNIONYM PONIŻEJ ZAŁĄCZONYM formularzem na adres:


Moora

ul. Dekana 3, 1 piętro

64-100 Leszno

tel. 512 868 868

z dopiskiem „Sklep Internetowy moora”

W przypadku wymiany po otrzymaniu przesyłki zwrotnej – w przeciągu kilku dni wyślemy pożądany produkt na adres podany w zamówieniu (lub dołączony w przesyłce).


Pobierz formularz zwrotu/wymiany (PDF)

LUB 

Wykonaj zwrot za pośrednictwem serwisu "Wygodne zwroty"

Produkt dodany do listy życzeń