Wymiana i zwroty
Zakupione produkty można wymienić lub zwrócić w ciągu 21 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Warunkiem dopuszczającym zwrot lub wymianę jest odesłanie towarów czystych (mogą być przymierzone), „pozbawionych zapachu” (np. kremy, perfumy), razem z oryginalnym pudełkiem, metkami oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura).
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i czas jej dostarczenia – polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej „Potwierdzenie nadania” / „Paczka priorytetowa”.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas „za pobraniem” oraz do paczkomatu.
W przypadku wymiany – sprawdź dostępność produktu, na który ma być dokonana wymiana.
Koszty wysyłki ponosi Zamawiający.
Jak wymienić, zwrócić lub zareklamować produkt?
Zapakuj produkty z paragonem (lub fakturą), a w przypadku wymiany dołącz informację, jaki produkt chcesz otrzymać w ramach wymiany oraz adres, na jaki ma zostać wysłane zamówienie.
Koszty wysyłki ponosi Zamawiający.
Zwroty, reklamacje i wymiany należy kierować na adres:
Moora
ul. Dekana 3, 1 piętro
64-100 Leszno
tel. 512 868 868
z dopiskiem „Sklep Internetowy moora”
lub
Moora - JASPIS
ul. Narutowicza 2
64-100 Leszno
W przypadku wymiany po otrzymaniu przesyłki zwrotnej – w przeciągu kilku dni wyślemy pożądany produkt na adres dołączony w przesyłce.