Wymiana i zwroty
Zakupione produkty można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Warunkiem dopuszczającym zwrot lub wymianę jest odesłanie towarów czystych (mogą być przymierzone), „pozbawionych zapachu” (np. kremy, perfumy), razem z oryginalnym pudełkiem, metkami oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura).
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i czas jej dostarczenia – polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej „Potwierdzenie nadania” / „Paczka priorytetowa”.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas „za pobraniem” oraz do paczkomatu.
W przypadku wymiany – sprawdź dostępność produktu, na który ma być dokonana wymiana.
Zarówno w przypadku wymiany, jak i zwrotu koszty wysyłki ponosi Zamawiający.
Jak wymienić, zwrócić lub zareklamować produkt?
1. Standardowa procedura
Zapakuj produkty z paragonem (lub fakturą) oraz KONIECZNIE z wydrukowanym oraz wypełnionym formularzem zwrotu, a w przypadku wymiany dołącz informację, jaki produkt chcesz otrzymać w ramach wymiany oraz adres, na jaki ma zostać wysłane zamówienie.
Koszty wymiany i zwrotu towaru wysyłki ponosi Zamawiający.
Koszty wysyłki za reklamację towaru ponosi moora.
WAŻNE!!!
Wymiany wysyłamy TYLKO kurierem za pobraniem (koszt przesyłki) w kwocie 14,9 zł.
PROSIMY O PODANIE ADRESU DOMOWEGO DOSTAWY (jeśli zamówienie było realizowane do paczkomatu) - NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM DO PACZKOMATU.
POSIADAMY DWIE MOŻLIWOŚCI ZWROTÓW/WYMIAN/REKLAMACJI:
1. Nadanie kurierem lub pocztą przesyłki zwrotnej do naszej pracowni
na adres wraz z WYPEŁNIONYM PONIŻEJ ZAŁĄCZONYM formularzem na adres:
Moora
ul. Dekana 3, 1 piętro
64-100 Leszno
tel. 512 868 868
z dopiskiem „Sklep Internetowy moora”
W przypadku wymiany po otrzymaniu przesyłki zwrotnej – w przeciągu kilku dni wyślemy pożądany produkt na adres podany w zamówieniu (lub dołączony w przesyłce).
Pobierz formularz zwrotu/wymiany (PDF)
LUB
Wykonaj zwrot za pośrednictwem serwisu "Wygodne zwroty"