Wymiana i zwroty

Wymiana i zwroty w sklepie moora są darmowe!

Zakupione produkty można wymienić lub zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Warunkiem dopuszczającym zwrot lub wymianę jest odesłanie towarów czystych (mogą być przymierzone), „pozbawionych zapachu” (np. kremy, perfumy), razem z oryginalnym pudełkiem, metkami oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura).
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i czas jej dostarczenia – polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej „Potwierdzenie nadania” / „Paczka priorytetowa”.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas „za pobraniem”.

Jak wymienić, zwrócić lub zareklamować produkt?

W przypadku wymiany – sprawdź dostępność produktu, na który ma być dokonana wymiana. Zapakuj produkty wraz z informacją i paragonem (lub fakturą) i odeślij przesyłką pocztową priorytetową na adres:
JASPIS Rafał Wojciechowski
ul. Rynek 14, 64-100 Leszno
z dopiskiem „Sklep Internetowy moora”

Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej – w przeciągu kilku dni (na nasz koszt) wyślemy pożądany produkt oraz zwrócimy poniesione koszty zwrotu lub wymiany.


Producenci