Wymiana i zwroty
Wymiana i zwroty w sklepie moora są darmowe!
Zakupione produkty można wymienić lub zwrócić w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Warunkiem dopuszczającym zwrot lub wymianę jest odesłanie towarów czystych (mogą być przymierzone), „pozbawionych zapachu” (np. kremy, perfumy), razem z oryginalnym pudełkiem, metkami oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura).
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i czas jej dostarczenia – polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej „Potwierdzenie nadania” / „Paczka priorytetowa”.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas „za pobraniem”.
Jak wymienić, zwrócić lub zareklamować produkt?
W przypadku wymiany – sprawdź dostępność produktu, na który ma być dokonana wymiana. Zapakuj produkty wraz z informacją i paragonem (lub fakturą) i na adres:
MOORA-JASPIS
Narutowicza 2
64-100 Leszno
z dopiskiem „Sklep Internetowy moora”
Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej – w przeciągu kilku dni (na nasz koszt) wyślemy pożądany produkt oraz zwrócimy poniesione koszty zwrotu lub wymiany.